Яскраве життя НУШ продовжується!
У час реформування системи освіти України слова класика педагогічної науки В. Сухомлинського стають найбільш актуальними та вагомими. Питання «навчання для життя», а не заради знаннєвих накопичень, відповідно вимог Концепції «Нова українська школа», знаходять своє відображення у застосуванні методик компетентісного та інтегрованого навчання, практично-діяльнісних та дослідницьких підходів, принципів взаємо та самонавчання.
З 25 по 29 жовтня 2021року на базі Глобинського ліцею № 5 були проведені навчальні тренінги для вчителів початкових класів Глобинської МТГ тренером – Устенко І.Г., в яких взяли участь 22 вчителів четвертих класів із 17 закладів загальної середньої освіти. Метою заходу було формування компетентностей вчителів початкових класів, необхідних для ефективної організації освітнього процесу в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти.
Кожен день був наповнений новими теоретичними поняттями та практичними завданнями.
Під час навчання (25-27.10) педагоги НУШ ознайомилися з діяльнісним підходом у початковій школі, формувальним оцінюванням, розширили діапазон інструментарію, який використовується для вимірювання навчальних досягнень учнів. Працювали над впровадженням проєктного навчання (проблема, планування, пошук, продукт, презентація, портфоліо), його переваги для учнів та вчителів, організація та особливості реалізації у другому циклі початкової освіти. Цікавою була інформація та майстер-клас щодо проєктного навчання вчителя початкових класів Опришківської гімназії Глобинської міської ради – Бугаєць Т.І.
Цікаво! Нестандартно! Захоплююче! Так пройшов четвертий день навчання вчителів нашої громади(28.10). Використання Google інструментів, Google Classroom, створення тестів Google Forms, LearningApps, ClassTime та багато інших технологій, які теоретично та практично опрацювали педагоги під керівництвом Вітко Н.М. та Цемоха О.В. - працівників відділа освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради.
29 жовтня говорили про організацію освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання, оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП, індивідуалізацію та диференціацію, трирівневу підтримку учнів з ООП в інклюзивному класі, вчилися розмежовувати поняття «АДАПТОВАНОЇ» і «МОДИФІКОВАНОЇ» навчальних програм. З учасниками тренінгу працювала Наталія Величко –директор КУ «Глобинський інклюзивно-ресурсний центр».
Приємно, що педагоги з зацікавленням брали участь у тренінгах, вони продемонстрували бажання творити, експериментувати, нестандартно мислити, змінювати освітній процес і середовище.
Всі заняття проводились в атмосфері дружньої співпраці, взаємодопомоги та обміну досвідом.