Інклюзивне навчання від теорії до практики
В.О.Сухомлинський ще у далекі 60-і роки приділяв значну увагу
навчанню і вихованню дітей з особливими освітніми потребами. Саме йому
належить вислів про те, що знедолена природою дитина не повинна знати, що
вона малоздібна, що у неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини
повинно бути у сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим.
Ці слова стали девізом в роботі семінару-практикуму, який був
організований 26.05.2021 р. відділом освіти виконавчого комітету Глобинської
міської ради спільно з КУ «Глобинський інклюзивно – ресурсний центр» на базі
Глобинської філії «ЗОШ І-ІІ ст. №4 ім. Заслуженого агронома України Ганни
Андрієнко» Глобинської ЗОШ І-ІІІ ст. №5 для вчителів інклюзивних класів та
асистентів вчителів 5-6 класів ЗЗСО виконавчого комітету Глобинської міської
ради на тему: «ЗПР. Особливості розвитку, навчання та мовлення».
Під час роботи розглянуто та обговорені питання:
1. Співпраця членів команди психолого-педагогічного супроводу у ЗЗСО з
інклюзивним навчанням.
2. Індивідуальна програма розвитку – основний освітній документ для дітей з
ООП.
3. Методи та техніки зорового запам’ятовування при роботі з дітьми з ООП.
З учасниками зібрання працювали педагоги ІРЦ: Величко Наталія Юріївна –
директор , Колеснікова Анастасія Володимирівна – практичний психолог,
Бесарабова Тетяна Миколаївна – вчитель – логопед, дефектолог.
Під час семінару педагоги брали активну участь у роботі: відповідали на
запитання, виконували практичні завдання.
Спілкування виявилось захоплюючим, цікавим, насиченим, корисним.